مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جهت حمایت از جوانان و اشتغالزایی برای انها تفاهم نامه ای با بانک های رسالت و صندوق امید بسته شده است تا وام هایی با بهره کم در اختیار جوانان قرار گیرد.
به گزارش عصر تشکل، سالک در نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد شهرستان چابهار اظهار کرد: یکی از مشکلات اکثر سمنهای کشور ارایه فاکتور جهت اجرای طرح های خود به ذیحساب ادارت ورزش و جوانان است که طبق دستورالعملی که ارسال شده است نیازی به این کار نیست اما سمنها گزارش کار خود را باید ارایه دهند.
وی افزود: سعی ما بر این است تا از کلیه طرحهای سمنها حمایت کنیم و استان سیستان و بلوچستان پتانسیل و توانایی اجرای طرحهای ملی را دارد پس سعی کنید در این راه طرحهایی مناسب با شرایط استان ارایه دهید تا میزبان طرحهای ملی باشید.
مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: جهت حمایت از جوانان و اشتغالزایی برای انها تفاهم نامه ای با بانک های رسالت و صندوق امید بسته شده است تا وام هایی با بهره کم در اختیار جوانان قرار گیرد.
وی با اشاره به ارتباط گیری سمن ها در سطح کشور گفت: سعی کنید با سمنهایی که در حوزه شما فعالیت دارند آشنا شوید و با آنها ارتباط بگیرید تا بتوانید از تجربیات یکدیگر استفاده کنید. و جهت تسهیل این کار در حال ساخت و راه اندازی اپلیکشنی هستیم تا مشکل ارتباط گیری سمنهای کشور با یکدیگر حل شود.
وی از برگزاری نمایشگاه بین المللی در اصفهان خبر داد و جهت حضور نماینده ای از استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه هماهنگی های لازم را انجام داد.
بنابر گزارش چهار بهاران،مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال بیان کرد: جهت اشتغال جوانان در حال تکمیل طرحی با همکاران وزارت هستیم و امیدواریم با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.
در این جلسه دبیران سمن های چابهار و کنارک ضمن معرفی و ارایه عملکرد سمن خود به نمایندگی از سمنهای استان مشکلاتی که با آنها مواجه هستند را مطرح کردند.
نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد شهرستان چابهار با مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در محل خانه جوان چابهار برگزار شد.