• آرشیو
چهارشنبه 1401/11/19
  • صفحه نخست
  • جامعه
  • فرهنگ
  • اقتصاد
  • سمن
    • خیرین
    • |
    • کارآفرینی و اشتغال
    • |
    • معلولان
    • |
    • آموزش و درمان
    • |
    • کاهش آسیب
    • |
    • محیط زیست
    • |
    • میراث فرهنگی و گردشگری
    • |
    • زنان
  • آسیب های اجتماعی
  • مسئولیت اجتماعی
  • ورزش و جوانان
  • درباره ما
  • صفحه نخست
    • صفحه نخست
  • جامعه
    • جامعه
  • فرهنگ
    • فرهنگ
  • اقتصاد
    • اقتصاد
  • سمن
    • سمن
    • خیرین
    • کارآفرینی و اشتغال
    • معلولان
    • آموزش و درمان
    • کاهش آسیب
    • محیط زیست
    • میراث فرهنگی و گردشگری
    • زنان
  • آسیب های اجتماعی
    • آسیب های اجتماعی
  • ورزش و جوانان
    • ورزش و جوانان
  • مسئولیت اجتماعی
    • مسئولیت اجتماعی
  • درباره ما
    • درباره ما
آخرین اخبار
  • رصد آسیب‌های اجتماعی ۳۲ استان/ ایجاد باشگاه سلامت نوجوانان در محلات
  • پیش‌بینی هفت هزار میلیارد تومان برای صندوق حمایت از بیماران خاص
  • آغاز بارش باران و برف در تهران از فردا شب
  • پیگیری بهزیستی برای راه‌اندازی «صندوق ضمانت» وام مددجویان
  • اجرای طرح یاوران نماز در مدارس با هدف جلب مشارکت های مردمی
چهارشنبه 1401/11/19
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 11777
زمان انتشار: 30 دی 1401 12:37:00

پل‌های فلزی تهران دچار فرسودگی زیادی شده‌اند

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پل‌های فلزی تهران به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی زیادی شده‌اند و تعمیر و نگهداشت این پل‌ها بسیار هزینه‌بر است.
 پل‌های فلزی تهران دچار فرسودگی زیادی شده‌اند
به گزارش ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، سیدجعفر تشکری هاشمی در مورد تعیین تکلیف و جمع آوری پل حافظ، با بیان اینکه این پل و چهار پل فلزی دیگر در شهر تهران قبل از انقلاب اسلامی ساخته شدند، افزود: این پل های فلزی مناسبتی و برای استفاده در کوتاه مدت پیش بینی و ساخته شده بودند.

وی با بیان اینکه پل های فلزی تهران به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی زیادی شده اند، افزود: تعمیر و نگهداشت این پل ها بسیار هزینه بر است و اگر بخواهیم یک پل جدید را احداث کنیم حتما می توانیم با هزینه‌ ای بسیار کمتر این کار را انجام داده و این برای شهر مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تشکر هاشمی با تاکید بر اینکه سازه پل حافظ دچار فرسودگی بسیاری شده به گونه ای که تعمیر آن اساسا توجیه درستی را به دنبال ندارد، ادامه داد: بررسی ها و مطالعات انجام شده نیز نشان می دهد که پل حافظ - طالقانی توجیه ترافیکی نداشته و به نظر می‌رسد با جمع آوری پل و نصب چراغ زمان دار، بار ترافیکی منطقه رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که جمع آوری این پل در برنامه های اولویت دار معاونت فنی شهرداری تهران قرار گرفته است، در خصوص وضعیت سایر پل‌های فلزی پایتخت، اظهار کرد: اگر بررسی ها نشان دهد که مابقی پل های فلزی تهران آنقدر فرسوده هستند که قابلیت تعمیر آنها نیست و همچنین کاربرد ترافیکی هم ندارند، حتما در مورد بودن یا نبودن سایر پل‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

پل حافظ از چهار راه کالج شروع می‌شود و از روی خیابان جمهوری گذشته و تا خیابان هاتف و قبل از رسیدن به بازار موبایل ایران امتداد می‌یابد؛ این پل یکی از معابر ماشین‌رو در تهران است و همه‌روزه دارای ترافیک روان و عبور تعداد زیادی خودرو است و به همین دلیل در سال‌های گذشته مرمت شده است.
 
کلمات کلیدی: شورای شهر تهران ,
facebookFacebook twitterTwitter google+Google+ cloobCloob
0
خوشم آمد
بیان دیدگاه
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها

بیش از ۵۰ هزار روستا تاکنون برق‌رسانی شده است

۴۳ درصد تالاب‌های کشور منشاء گرد و غبار

ایجاد ۵۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده خوی

۲۷ پیوند از نمونه‌های بانک خون بندناف انجام شده است

نامزدی‌هایی که در اسکار لغو شدند

آخرین اخبار
رصد آسیب‌های اجتماعی ۳۲ استان/ ایجاد باشگاه سلامت نوجوانان در محلات
پیش‌بینی هفت هزار میلیارد تومان برای صندوق حمایت از بیماران خاص
آغاز بارش باران و برف در تهران از فردا شب
پیگیری بهزیستی برای راه‌اندازی «صندوق ضمانت» وام مددجویان
اجرای طرح یاوران نماز در مدارس با هدف جلب مشارکت های مردمی
مهم‌ترین مخاطرات تهران بعد از زلزله چیست؟
فقط نسل پیشین تیم ملی والیبال، طلایی بود؟
مسئولان بارها را از دوش پدران فرزندان معلول بردارند
آخرین وضعیت امداد رسانی در مناطق زلزله‌زده خوی/ پایان عملیات اسکان زلزله‌زدگان تا امشب
اجرای طرح ساماندهی کودکان کار پایتخت/درصورت مشاهده کارتن‌خواب‌ها با ۱۳۷ تماس بگیرید
نامزدی‌هایی که در اسکار لغو شدند
۲۷ پیوند از نمونه‌های بانک خون بندناف انجام شده است
ایجاد ۵۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده خوی
۴۳ درصد تالاب‌های کشور منشاء گرد و غبار
بیش از ۵۰ هزار روستا تاکنون برق‌رسانی شده است
۲ هزار بیمار سالانه خدمات کاشت حلزون دریافت می‌کنند
بیشترین دستمزد دریافتی متعلق به کارگر "دروگر غلات"
پاسخ به پرتکرارترین سوالات درباره «بیمه اختیاری»
خسرو حکیم‌رابط: نمایش‌نامه‌های حاضر زبان زمانه خودشان نیستند
برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور / توصیه پلیس به پرهیز از سفرهای غیرضروری
جمع آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش
مردم با اهدای مستمر خون مخاطرات حوادث را کاهش دهند/آمادگی برای کمک به مجروحان زلزله خوی
گزارش عملکرد دستگاه‌ها در برابر معلولان به مراجع قانونی ارسال شد
تداوم بارش باران و برف در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه
خیریه ها حامی اجرای طرح ملی واکسیناسیون سرطان دهانه رحم هستند
قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال استانی وزارت کار آغاز به کار کرد
۳ اثرِ در خطر به میراث جهانی اضافه شدند
جایزه ملی محیط زیست رکن مهم فرهنگ‌سازی
هشدار؛ مشکلات درمان معتادان با مصرف ترکیبی «هروئین»، «شیشه» و «متادون»
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت مددسراهای پایتخت / شهرداری وظیفه‌ای در قبال کودکان کار ندارد
۷۰ هزار تومان؛ هزینه سه وعده غذای هر فرد در گرمخانه‌ها /روند کاهشی آسیب مواد مخدر در تهران
آغاز به کار سامانه ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی از امروز
«برف و کولاک» و «باد و باران» در راه است
خبرهای خوش برای کولبران و مرزنشینان در راه است؟
مشکلات اجرای بند فضای سبز در قانون هوای پاک چیست؟
آیین گلریزان برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند برگزار شد
بودجه ۱۴۰۲ و جوانان؛ هزینه‌کرد بخشی از «مالیات» برای ازدواج و اشتغال
نرخ بیکاری به ۸.۲ درصد رسید
هزینه یک میلیارد دلاری مبارزه با موادمخدر بر دوش ایران
چالش بهزیستی برای نگهداری و درمان ترنس‌های معتاد متجاهر
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
بازگشت به بالای صفحه
  • صفحه نخست
  • جامعه
  • فرهنگ
  • اقتصاد
  • سمن
  • آسیب های اجتماعی
  • مسئولیت اجتماعی
  • ورزش و جوانان
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوند ها
  • آرشیو
  • خبرنامه
  • RSS
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به عصر تشکل می باشد و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد
طراحی و تولید: "انگاره نت"